بازیگر «دراکولا» با ابراز خرسندی از بازی در نمایش همایون غنی‌زاده گفت: از حضور در این نمایش و استقبال مردم راضی هستم.

ویشکا آسایش بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: مشغول بازی در تئاتر «می سی سی پی نشسته  می میرد» هستم. دو سال گذشته با همایون غنی زاده تجربه همکاری داشتم و به همین خاطر پیشنهاد او را برای این کار هم پذیرفتم. از حضور در این نمایش و استقبال مردم راضی هستم.
 
بازیگر «ورود آقایان ممنوع» ادامه داد: حدود چهار ماه تمرین داشتیم، خداروشکر استقبال خوبی از نمایش شده است  و مردم کار را دوست داشتند و تمام تلاش این چهار ماه بی نتیجه نبود.
 
بازیگر «دراکولا» در خصوص ادامه کار در تئاتر اظهار داشت: اگر کار با همایون غنی زاده باشد حتما قبول میکنم ،چراکه کار کردن با ایشان را دوست دارم روش و نوع بازی گرفتن او از بازیگر را می پسندم.
 
وی افزود : شاید بازیگری راضی به چهار ماه تمرین نباشد ،اما من نسبت به شناختی که از آقای غنی زاده دارم کار با ایشان برایم لذت بخش است.
 
آسایش در خصوص فیلم سینمایی «نهنگ عنبر سلکشن رویا» عنوان کرد: به نظرم از  «نهنگ عنبر» فیلم خوبی خواهد شد، تغییری در نقش من صورت نگرفته بلکه زندگی فرناز بیشتر دیده می شود ، هنوز فیلم را کامل ندیدم٬  اما فکر میکنم از  سری اول «نهنگ عنبر» بهتر خواهد شد.
 
گفتنی است؛ همایون غنی‌زاده در جدیدترین تجربه کارگردانی خود در عرصه تئاتر، نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» را از اواخر مهرماه در تالار وحدت روی صحنه برده. این نمایش که نویسندگی آن نیز بر عهده غنی‌زاده بوده، با نگاهی به نمایشنامه «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» اثر فردریش دورنمات ادای احترامی به سینمای کلاسیک است.
 
در این نمایش بابک حمیدیان، سیامک صفری، بهنام تشکر و...به ایفای نقش می‌پردازند.
 
«آنتیگونه»، «ددالوس و ایکاروس»، «در انتظار گودو»، «ملکه زیبایی لینین» و «آگاممنون» از جمله آثاری هستند که کارگردانی آن‌ها در کارنامه کاری غنی‌زاده به ثبت رسیده است.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار