زنجان؛

مومن واقعی کسی است که شکسته به زیارت امام حسین(ع) برود

اربعین بزرگترین اجتماع شیعیان و با عظمت ترین واقعه است که با عث فخر اهل بیت و جهان تشیع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه ی امروز زنجان با بیان این که در مراسم اربعین شیعه و سنی و حتی از سایر ادیان هم شرکت میکنند گفت:وظیفه ی ما در برابر شهروندان عراقی که بی چشم داشت از زائران پذیرایی می کنند احترام به انهاست.

حجت الاسلام والمسلمین مظومی ادامه داد:ثواب زیار امام حسین(ع) در اربعین بیشتر از حج است و برای هر قدمی که برمیدارید هزان حسنه نوشته می شود.

وی خاطر نشان کرد:در مراسم اربعین باید به گونه ای رفتار کنیم که دشمن با دیدن این اتحاد ادیان الهی نا امید شود زیرا که دشمن همواره به دنبال تفرقه افکنی در بین مسلمانان است.

معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به شرایط ویژه ی زیارت اربعین تصریح کرد: خوش رفتاری، خوش‌برخوردی از ویژگی‌های بارز زیارت اربعین است و نباید یاد خداوند در این سفر از یادبرود.

حجت الاسلام والمسلمین مظلومی بیان کرد: همه جهان می‌گویند و اذعان دارند که بزرگ‌ترین اجتماع، مراسم اربعین است و مراسم حج حدود ۲.۵ میلیون است ولی در اجتماع حسینی در حدود ۲۰ میلیون عاشق امام حسین شرکت می‌کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.