مانور مقابله با افت فشار گاز استان های شمالی به مرکزیت مازندران و همیاری شرکت های گاز گلستان و گیلان به عنوان استان معین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان گفت: در این مانور که با حضور معاون وزیر ومدیرعامل شرکت ملی گاز ایران انجام شد، اکیپ هایی ازشرکت های گاز گلستان هم برای همکاری ومساعدت حضور داشتند و  آمادگی نیروهای عملیاتی مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت.

جمال لیوانی افزود: اعضای ستاد بحران گاز گلستان با حضوردر ستاد مدیریت بحران شرکت از طریق ویدئو کنفرانس در جریان امر قرار گرفتند و با رصد و ارزیابی مراحل اجرای مانور، اقدامات لازم هم به آنان یادآوری شد.

وی ادامه داد: مشترکان با به کاربردن پنجره های دوجداره و پوشیدن لباس مناسب در منازل، کنترل دمای منزل بین 18 تا 21درجه سانتیگراد، استفاده نکردن از شومینه و بکارگیری وسائل گازسوز استاندارد می توانند از بروز افت فشار گاز طبیعی بویژه در فصل سرما جلوگیری کنند.


515 هزار و 117 خانوار گلستانی شامل یک میلیون و 800 هزار و 860 نفر در 29 شهر و 782 روستا از سوخت گاز بهره مند هستند.

در بخش صنعت و تولید استان هم  514 واحد صنعتی عمده از نعمت گاز بهره مند بوده و 59 پروژه گاز رسانی روستایی هم در دست اجرا است.


انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.