درجه بندی نانوایی های درشهرستان ریگان آغازشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ریگان گفت: با اتمام بهسازی نانوایی های شهرستان ریگان و ساماندهی آنها، اجرای طرح درجه بندی نانوایی ها براساس کیفیت پخت نان آغاز شد.

پرویز جلالی با بیان اینکه در شهرستان ریگان بیش از 50 نانوایی وجود دارد افزود طرح بهسازی نانوایی های شهرستان طی مدت 6 ماه انجام و اکنون درجه بندی آنها آغاز شده است.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل قرار گرفتن شهرستان در جاده ترانزیت ریگان , چابهار هدف ما افزایش کیفیت نان مطلوب در این شهرستان و جلب رضایت مشتری است.

وی تصریح کرد: مسئولان به منظور تحقق شعار سلامت مواد غذایی از مزرعه تا سفره به عنوان متولی امنیت غذایی مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

جلالی با اشاره به اینکه تولید گندم در ریگان طی امسال با توجه به سیاست های متوالی 42 درصد افزایش داشت است, تصریح کرداین امر بیانگر تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی یادآورشد: بازرسی هایی از سطح نانوایی های شهرستان ریگان انجام شده است و با اتمام درجه بندی از این پس سهمیه آرد نانوایی های براساس درجه بندی به آنها تعلق میگیرد.

جلالی گفت: نانوایی ها در طرح درجه بندی براساس کیفیت نان تولیدی نمرات یک تا 100 و درجه های طلایی، نقره ای و برنزی دریافت می کنند.

گفتنی استاجرای طرح نان سالم از سال 93 در استان کرمان آغاز شد و درجه بندی نانوایی ها به برنزی، نقره ای و طلایی براساس کیفیت پخت نان از اهداف این طرح است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.