رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: کمیته ملی المپیک به صورت کتبی دخالت نداشتن دولت در امور فدراسیون تیراندازی را به کمیته بین المللی المپیک ثابت می کند.

مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تصریح کرد: موضوع نامه کمیته بین المللی المپیک به فدراسیون تیراندازی مربوط به چند ماه گذشته است که امروز این موضوع با رئیس کمیته ملی المپیک درجلسه هیات اجرایی کمیته  مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نامه دیوان عدالت اداری به فدراسیون تیراندازی موضوعی بود که درد داخل کشور باید بررسی می شد نه اینکه مسئولان آن را به فدراسیون جهانی ارجاع می دادند.

وی افزود: متاسفانه در وزارت ورزش قبلی مسئولان وزارت ورزش موضوع نامه دیوان عدالت اداری به فدراسیون تیراندازی را به کمیته بین المللی المپیک گزارش دادند که همین امر مشکلاتی رابرای ما ایجاد کرد. این موضوع در جلسه کمیته ملی المپیک امروز مطرح شد و مسئولان حاضر از انعکاس این خبر به فدراسیون جهانی و کمیته بین الملی المپیک ابراز تاسف کردند چون موضوعی نبود که به خارج از کشور انعکاس داده شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: وقتی این موضوع به کمیته بین المللی المپیک اطلاع داده شد از دستور کار فدراسیون جهانی خارج شد. در جلسه ای که با مسئولان کمیته ملی المپیک برگزار کردیم قرار شد این نهاد به صورت کتبی موضوع دخالت نداشتن دولت در امور تیراندازی را به کمیته بین المللی المپیک ارجاع دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار