هفته ششم لیگ برتر والیبال مردان ایران با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد که طی آن تیم صدرنشین بانک سرمایه در خانه به مصاف خاتم اردکان می‌رود.

به گزارش خبرنگار توپ  و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ششمین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران، گرامیداشت شهدای منا، فردا (یکشنبه) پیگیری خواهد شد. 

در هفته ششم این رقابت‌های تیم‌های بانک سرمایه، سایپا، صالحین ورامین، شهرداری تبریز ، کاله آمل و شهرداری اراک میزبان حریفان خود خواهند بود.

تیم صدرنشین بانک سرمایه در حالی هفته ششم را مقابل تیم خاتم اردکان پشت سر خواهد گذاشت که هفته پنجم مقابل صالحین ورامین متحمل نخستین شکست خود شده بود. خاتم اردکان که هم اکنون با دو برد و 5 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد، به امید کسب سومین پیروزی خود به مصاف صدرنشین 12 امتیازی این رقابت ها می رود. این دیدار از ساعت 15 و 30 با قضاوت احمد سرمست در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد. 

دیگر دیداری که خانه والیبال تهران میزبان آن خواهد بود، جدال بین دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه است. ارومیه ای ها که چند هفته را با پیروزی سپری کرده اند امیدوارند که مقابل سایپا هم به یک پیروزی خارج از خانه دست پیدا کنند. این در حالی است که شاگردان آرمات هم هفته گذشته با نمایش خوب خود مقابل  پیکان نشان دادند که حریف ساده ای محسوب نمی‌شوند. دیدار دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه را بهروز جعفری قضاوت می‌کند.

تیم والیبال پیکان تهران این هفته جدالی خارج از خانه را تجربه خواهد کرد. پیکانی های رده دومی درهفته ششم به تبریز خواهند رفت و با تیم شهرداری این شهر جدال می‌کنند. تبریزی ها برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی نیاز به کسب پیروزی از این دیدار خانگی دارند که باید دید توانایی مقابله با تیم قدرتمند پیکان را خواهند داشت یا نه. دیدار دو تیم شهرداری تبریز و پیکان از ساعت 17 به میزبانی سالن شهید اقدمی تبریز برگزاری می شود و علیرضا قریب داوری آن را بر عهده دارد. 

سالن امام خمینی (ره) شهر اراک میزبان چهارمین مسابقه هفته ششم دور رفت لیگ برتر والیبال است که شهرداری اراک از تیم سازمان عمران شهرداری ساری پذیرایی خواهد کرد. جدال دو تیمی که امسال در لیگ برتر حضور یافته اند، جذابیت های خاص خود را دارد.

سازمان عمران با سه برد و 9 امتیاز در رتبه ششم جدول است و نماینده اراک با یک برد و چهار امتیاز در رتبه دهم قرار دارد. پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم می تواند حداقل یک پله صعود را به همراه داشته باشد. دیدار این دو تیم به قضاوت محمد شاهمیری برگزار می‌شود. 

تیم کاله مازندران با هدایت بهروز عطایی در هفته ششم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال میزبان پارسه تهران با سرمربیگری فرهاد نفرزاده است. دو سرمربی شناخت کافی از تیم های یکدیگر دارند.

کاله بعد از شکست خاتم در اردکان، در دیدار خانگی به میدان می رود اما پارسه بعد شکست برابر ارومیه با این تیم بازی می کند. شرایط روحی و روانی کاله برای کسب دومین پیروزی در این مسابقه مهیا است. کاله با یک برد و چهار امتیاز در جایگاه یازدهم است اما پارسه با سه برد و 10 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. 

نبرد دو تیم کاله آمل و پارسه تهران از ساعت 17 در سالن پیامبر شهر آمل برگزار می‌شود و ابراهیم فیروزی داور این دیدار خواهد بود.

**برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
بانک سرمایه – خاتم اردکان

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17
صالحین ورامین – هاوش گنبد

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17
کاله مازندران – پارسه تهران

اراک، سالن امام خمینی (ره)، ساعت 17
شهرداری اراک – سازمان عمران شهرداری ساری

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 17
شهرداری تبریز – پیکان تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
سایپا تهران – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار