احمدی مطرح کرد

ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه «پابوس ماه»

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس "پابوس ماه" تاکید کرد: ضروری است تا حرکت بسیار خوب نمایش خدمت‌رسانی هلال‌احمر به زوار در قالب نمایشگاه‌های گسترده‌تر با ایجاد دبیرخانه دائمی آن و فراخوان جذب عکس‌های بیشتر ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه عکس پابوس ماه صبح امروز در نگارخانه صلح موزه و مرکز اسناد ملی جمعیت هلال احمر افتتاح شد.

این نمایشگاه به‌منظور به تصویر کشیدن خدمات عاشقانه امدادی و درمانی هلال احمر به زائران در اربعین حسینی از امروز تا 7 آذرماه در این محل برپا شده است.

علی اصغر احمدی دبیرکل جمعیت هلال احمر در جریان افتتاح این نمایشگاه گفت: ثبت این خدمات حرکت بسیار شایسته و ممتازی است که مخاطب و خریدار خاص خود را دارد و لذا باید تدابیری در نظر گرفته شود تا این آثار در این ایام که نزدیک به اربعین است، بیشتر در معرض دید مردم قرار گیرد و در مکان‌هایی چون فرودگاه‌ها، ترمینال‌ها، نقاط صفر مرزی و ... در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی تاکید کرد: به علاوه باید تدابیری در نظر گرفته شود تا این حرکت ممتاز در نمایش خدمات‌دهی به زائران در قالبی وسیع‌تر و از طریق فراخوان عمومی، برپا و دبیرخانه دائمی نمایشگاه پابوس ماه (خدمات عاشقانه امدادی و درمانی هلال احمر به زائران در اربعین حسینی) ایجاد شود.

نقش رسانه ها در به تصویر کشیدن خدمات هلال احمر

علی مرعشی؛ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز با حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس پابوس ماه با بیان اینکه خدمات رسانی هلال احمر در جای جای کشور و بخصوص در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات همیشه مورد اذعان مسئولان بوده است، خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند با مستندسازی فعالیت های هلال احمر و نمایش این مستندات، مردم را درباره خدماتی که جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه می دهد، آگاه سازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار