خراسان رضوی در کاهش آمار متوفیان ناشی از حوادث رانندگی مقام برتر کشور را کسب کرد


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی امروز در کمیسیون ایمنی حمل و نقل و ترافیک با اعلام این خبر افزود: آمار متوفیان ناشی از حوادث رانندگی در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 18.3 درصد کاهش یافت.

محمدمقدوری با اشاره به دلایل کاهش آمار متوفیان حوادث رانندگی افزود: اهتمام دستگاه های مسئول برای ایمنی راه ها،ارتقاء فرهنگ رانندگی، افزایش دوربین های ثبت تخلفات، هوشیاری رانندگان و مدیریت مسئولانه پلیس راهور قابل تقدیر است.

او افزود: در این مدت آمار متوفیان ناشی از این حوادث  423 نفر بوده که در مدت مشابه ارسال518نفر بوده است.

به گفته رئیس کمیسیون ایمنی حمل و نقل و ترافیک خراسان رضوی، آمارمتوفیان ناشی از حوادث رانندگی در محورهای برون شهری از 442 نفر در نیمه نخست پارسال به 359 نفر و آمار محورهای روستایی از 76 به 64 نفر درنیمه اول سال95 کاهش یافته است.
دراین جلسه گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص شناسایی و اولویت بندی نقاط حادثه خیز استان نیز ارائه و مقرر شد برآوردهای مربوط به اصلاح این نقاط تهیه و در قالب تامین منابع مالی فورا جمع بندی شود تا امور مربوط به تامین اعتبار پیگیری و شرایطی فراهم گردد که تا پایان سال 97 کلیه این نقاط  اصلاح شود.
دبیرخانه و کمیته فنی کمیسیون نیز از اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انتقال یافت

انتهای پیام// ا ه.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.