انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان آذر ماه برگزار می شود

انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان 14 آذر ماه با حضور معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان با حضور نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش  و جوانان در سالن فارسی آکادمی ملی  المپیک انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان 14 آذر ماه را برگزار خواهد کرد، این نخستین انتخاباتی است که در زمان مسعود سلطانی فر وزیر وزارت ورزش و جوانان صورت می گیرد.

تعداد زیادی از فدراسیون‌های کشورمان مانند رشته‌های کاراته، دوچرخه‌سواری، تیراندازی با کمان و ژیمناستیک با سرپرست اداره می‌شوند و یا دوره 4 ساله ریاست آنها به پایان  رسیده اما هنوز تکلیف انتخابات‌شان مشخص نیست اما وضعیت ریاست فدراسیون ناشنوایان به زودی مشخص خواهد شد.

اسامی نامزدهای فدراسیون ناشنوایان به شرح زیر است:

لیلا اعتماد، سید مصطفی کریمی، ابراهیم کرمی، رضا رودگر، مسعود فراهانی تجر، مرتضی آذرخوش، سعید کاظمی، کاظم نظم ده، رمضانعلی دولو، مهران تیشه گران، حسن سلگی

افشین داوری سرپرست فدراسیون ناشنوایان در این خصوص گفت: هنوز نامه ای مبنی بر اعلام دقیق تاریخ انتخابات ریاست فدراسیون به دست ما نرسیده و من نمی توانم به طور قطعی در این باره صحبت کنم.

وی ادامه داد: به صورت شفاهی به ما گفته شده که انتخابات در 14 آذر ماه برگزار می شود و پس از دریافت نامه می توانم برنامه فدراسیون را برای این روز مشخص کنم.

داوری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه به مسابقات المپیک ناشنوایان نزدیک می شویم باید سریع تر وضعیت ریاست فدراسیون مشخص شود تا برنامه اردوهای تیم ملی و اعزام به رقابت ها را تنظیم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار