70 درصد جمعیت سرخس در سرشماری نفوس و مسکن 95 ثبت شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  مشهد ، فرماندار سرخس در جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام این خبر گفت: تلاش ستاد سرشماری این شهرستان بر آن است این طرح با موفقیت تا پایان مهلت اعلام شده در شهرستان به اتمام رسد.
سنجرانی در ادامه افزود: سیاست های فرهنگی هدف گذاری شده است و متولیان فرهنگ بدنبال اجرای کامل این سیاست ها می باشند.
او در ادامه با اشاره به برنامه راهبردی شهرستان سرخس اظهار داشت: این برنامه جامع توسط مرکز پژوهشی دانشگاه فردوسی مشهد انجام می شود که دستگاه های اداری و اجرایی می بایست همکاری و تعامل با این مرکز را داشته باشند.
فرماندار سرخس با تاکید بر استفاده بیشتر از مباحث علمی روز در برنامه ریزی ها تصریح کرد: با پیوند علم با اقتصاد ، فرهنگ و هنر بخش عظیمی از مشکلات و ناهنجاری های جامعه برطرف می شود و از این رو می طلبد استفاده از علم بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
او گفت: بر اساس چشم انداز 1400  از برنامه ها و پتانسیل های شهرستان می توان کمال بهره گیری را برای بهره وری بیشتر مردم از این امکانات استفاده کرد.
فرماندار سرخس با اشاره به طرح منطقه آزاد در دبیرخانه هیئت دولت بیان داشت: با تصویب طرح تبدیل  منطقه ویژه سرخس به منطقه آزاد در شورایعالی مناطق آزاد و ارجاع آن به هیئت دولت در روزهای آینده با تصویب این طرح بزرگ در دولت و مجلس شورای اسلامی نوید روزهای روشن و پر رونق اقتصادی و تجاری را در این خطه و شمال شرق کشور داشت.
فرماندار سرخس در پایان خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیص یافته آنچه بوده است از محل اعتبارات شهرستان بوده و می بایست مدیران دستگاه های اداری و اجرایی به همکاری مدیرکل دستگاه مربوطه خود پیگر اعتبارات ملی و استانی دستگاه خود باشند و سهم شهرستان را مشخص نمایند.
انتهای پیام// م ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار