تظاهرکنندگان آمریکایی از ادامه تظاهرات ضد ترامپ تا روز ادای سوگند رییس جمهور منتخب خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان؛ آمریکایی های معترض به انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری در این کشور اعلام کردند به ادامه ی تظاهرات مردمی تا روز ادای سوگند و آغاز به کار رئیس جمهور منتخب ادامه خواهند داد. 

بر این اساس، تظاهرات گسترده ی مردمی در آمریکا در اعتراض به دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب این کشور، انتقال مسالمت آمیز قدرت را در هاله ای از ابهام فرو برده است. 

بر اساس این گزارش، در شرایطی که ترامپ و حزب جمهوریخواه به شدت در تلاشند  سکان ریاست جمهوری را به شکلی مسالمت آمیز بدست بگیرند، دامنه ی اعتراض های مردمی در شهرهای نیویورک، میامی،آتلانتا، پورتلند و دیگر شهرهای بزرگ و کوچک این کشور برای چهارمین روز پی در پی گسترده تر شده و پیش بینی می شود تا روز ادای سوگند و آغاز به کار رئیس جمهور منتخب ادامه پیدا کند. 

سی ان ان مدعی شد: اعتراض های مردمی بیشتر مسالمت آمیز است اما در شهر پورتلند، اعتراض ها به خشونت کشیده شده و یک نفر به ضرب گلوله به شدت زخمی شد. اعتراض مردمی در پورتلند پس از آن به خشونت کشیده شد که پلیس برای متفرق کردن معترضان از گلوله های صوتی و گاز اشک آور استفاده کرد.

پلیس لس آنجلس هم ده ها معترض را بازداشت اما از بیان رقم دقیق بازداشت شدگان و جزئیات بیشتری درباره علت بازداشت ها خودداری کرد. در آتلانتا، معترضان  پرچم آمریکا را به آتش کشیدند  و در میامی بزرگراه را بستندند و از آمد و شد خودروها جلوگیری کردند. در نیویورک هم معترضان روبروی برج ترامپ گردهم آمدند و به سردادن شعار ضد رئیس جمهور منتخب پرداختند. انتظار می رود تظاهرات مردمی ضد ترامپ همچنان در سراسر آمریکا ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار