ارتش سوریه ضمن برقراری ثبات و امنیت در ضاحیه‌الاسد و منیان، بر کارخانه کارتن‌سازی و منطقه مکاتب در غرب حلب مسلط شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه ضمن بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه ضاحیه‌الاسد و منیان و به هلاکت رساندن شماری از تروریست‎‌های جیش‌الفتح، بر کارخانه کارتن‌سازی و منطقه مکاتب در غرب حلب مسلط شد.

از سوی دیگر نیروی هوایی ارتش سوریه با هدف قرار دادن مراکز تجمع تروریست‌های جیش‌الفتح در"بنش و ارمناز" در حموه شمالی ادلب و خان شیخون در حومه جنوبی ادلب، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

در حومه حما نیز، ارتش و نیروهای مسلح سوریه با هجوم تروریست‌های جیش الفتح به یکی از مراکز نظامی در شهرک قاهره مقابله کردند و 9 نفر از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند. در این درگیری‌ها برخز از تسلیحات متعلق به تروریست‌ها نیز منهدم شد.

جنگنده‌های ارتش سوریه همچنین مقرها و مراکز تجمع تروریست‌های جیش‌الفتح را در مورک، لحایا، طیبه الامام، بویضه، مصاصنه، تله الناصریه، شمال صوران، لطامنه و کفر زیتا در حومه شمالی حما هدف قرار دادند. در این حملات چند خودروی زرهی و تسلیحات متعلق به تروریست‌ها منهدم شد و شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

 به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش و نیروهای مسلح، محل‌های تجمع و محورهای تحرکاتی تروریست‌های جبهه النصره را در روستاهای غنطو، سعن الاسود، تلبیسه،غجر و تلد" در حومه شمالی حمص، به شدت هدف قرار دادند، چندین تروریست‌ها را به هلاکت رساندند و تسلیحات آنها را منهدم ساختند.

ارتش سوریه همچنین مقرها و مراکز تجمع تروریست‌های داعش را در شرق "شدالقریتین، هبره غربی و شرقی، مشیرفه جنوبی" را در حومه شرقی حمص هدف قرار داد و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

از سوی دیگر ارتش و نیروهای مسلح سوریه باهمکاری نیروهای مردمی، دو گروه از تروریست‌های جبهه النصره را در بلندی‌های حمریه و سعید بدریه در حومه قنیطره به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه همچنین با هدف قرار دادن محور ارتباطی تروریست های جبهه النصره نزدیک برج الزراعه در حومه قنیطره، ضمن به هلاکت رساندن شماری از عناصر تروریستی، چندین خودروی زرهی متعلق به تروریست‌ها را منهدم ساخت.

 در حومه سویدا نیز ارتش سوریه بار دیگر چندین تانکر سوخت متعلق به تروریست ها را منهدم ساخت.

در درعا نیز ارتش سوریه با حملات دقیق خود به مقرهای تروریست های جبهه النصره درام العسوج در حومه شمالی و در غرب اردوگاه آوارگان در درعا البلد، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند و دو مسلسل متعلق به تروریست ‌ها را منهدم ساخت.

به گزارش خبرنگار سانا، ارتش سوریه همچنین باهمکاری مردم، یک مخزن بزرگ  تسلیحاتی متعلق به تروریست‌ها را در ضاحیه ابی الفدا در حما کشف و موشک‌ها و مواد منفجره موجود در آن را ضبط کردند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار