رئیس پلیس‌راه همدان از کاهش 3 درصدی تصادفات برون‌شهری در استان خبر داد.

کاهش 3 درصدی تصادفات برون‌ شهری در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضا عزیزی  اظهار کرد: بر اساس آمار دریافتی، 27 درصد متوفیان تصادفات برون‌شهری را زنان و 73 درصد را مردان تشکیل داده‌اند.

وی با بیان اینکه تنها 19 درصد از متوفیان تصادفات جاده‌ای طی سالجاری مربوط به افراد غیربومی بوده است، گفت: 81 درصد متوفیان تصادفات برون‌شهری افراد بومی هستند.

عزیزی تصریح کرد: بالا بودن آمار متوفیان بومی نسبت به افراد غیر‌بومی، نشانگر کم‌توجهی رانندگان بومی به قوانین و مقررات رانندگی است.

وی به افزایش تصادفات موتورسیکلت‌سواران در سالجاری اشاره کرد و یادآور شد: مساعد بودن شرایط آب و هوایی در ماه‌های اخیر موجب افزایش تردد موتورسیکلت‌سواران شده به گونه‌ای که طی سالجاری با افزایش دو برابری متوفیان موتورسیکلت‌سواران مواجه بوده‌ایم.

عزیزی با بیان اینکه خستگی و خواب‌آلودگی بیشترین علت تصادفات در سالجاری بوده است، خاطرنشان کرد: تجاوز به چپ، عدم رعایت حق تقدم و عدم استفاده از کلاه ایمنی از مهمترین دلایل افزایش تصادفات موتورسیکلت‌سواران بوده است.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به کاهش تصادفات مینی‌بوس و اتوبوس‌ها در سالجاری خاطرنشان کرد: آزادراه همدان- ساوه نیز بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داشته است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار