به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از
قزوین ؛ معاون مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی دفتر بازرسی گفت : پاسخگویی به متقاضیانی که از طریق ارتباط با تلفن111 و یا بعضاً از طریق
نامه، درخواست هایی را از رئیس جمهور در جریان سفر وی به استان ، داشته
اند صرفاً از طریق برقراری ارتباط با تلفن111 انجام می شود .
حسن
کاشی ادامه داد: متقاضیان می توانند در ساعات اداری و از طریق برقراری
ارتباط با تلفن 111 از هر نقطه استان ، از پاسخ دستگاه های اجرایی استان
به درخواست های خود مطلع شوند.
معاون مدیریت عملکرد و ارتباط مردمی
دفتر بازرسی تصریح کرد: این سامانه الکترونیکی به صورت رایگان و به منظور
ارتباط آسان و سریع بین مردم و مسئولین دستگاه های اجرایی ایجاد شده است و
زمینه پاسخگویی به مردم با حفظ کرامت و حرمت مردم را فراهم می کند.
وی خاطرنشان کرد: برخی از درخواست ها مستلزم صرف زمان بیشتر برای بررسی و رسیدگی است که از سوی دفتر بازرسی پیگیری می شود .
انتهای پیام/