لرستان؛

رونق گردشگری در شهرخرم آباد با احداث بام خاطره‌ها

شهردار خرم‌آباد گفت: احداث بام خاطره‌ها به‌عنوان بام دوم خرم‌آباد بسترساز رونق گردشگری در این شهر است.

‌به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ عیدی بیرانوند گفت: پارک بام خاطره‌ها دومین بام شهر خرم‌آباد حدود 85 هکتار بوده که 36 هکتار آن مشجر است.

وی احداث پارک دوم شهر را فرصتی برای رونق گردشگری دانست و افزود: این پارک در سنوات گذشته رها و آن را نادیده گرفته‌شده بود اما هم‌اکنون به آن توجه شده است.

شهردار خرم‌آباد بابیان اینکه راه دسترسی بام دوم شهر از محل خانه تاریخی میرملاس پیش‌بینی‌شده است گفت: میرملاس نزدیک‌ترین راه به قلعه فلک الافلاک و مرکز شهر است.

وی با اشاره به خرسندی اهالی منطقه پشت بازار از سیستم روشنایی ایجادشده در بام خاطره‌ها و افزود: روشنایی راه‌های بام خاطره‌ها از قبل توسط شرکت توزیع برق تعیین و تهیه‌شده و ادامه روشنایی آن نیز در دستور کار شرکت توزیع برق قرار دارد.

عیدی بیرانوند بابیان اینکه مشاور بام خاطره‌ها طرح را آماده کرده است، گفت: سه‌راه دسترسی برای بام خاطره‌ها، مراکز، پارکینگ و سایت طراحی‌شده است که منتظر ارائه طرح توسط مشاور هستیم.

وی با اشاره به اینکه میزان 40 لیتر آب در ثانیه‌ نیز توسط متخصصین و کارشناسان برای بام خاطره‌ها پیش‌بینی‌شده است افزود: اقداماتی از قبیل برق‌رسانی، نظافت و جاده در بام خاطره‌ها انجام‌شده است.

شهردار خرم‌آباد به ظرفیت گردشگری منطقه فلک الدین خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: خیابان جنب قبرستان منطقه فلک الدین هم‌اکنون آماده آسفالت است اما مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.