رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری به واحدهای صنعتی نیمه فعال این استان برای کمک به تولید و اشتغال پایدار اختصاص یافت.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سهراب بنام گفت: این میزان اعتبار از محل طرح رونق تولید به 20 واحد صنعتی و تولیدی نیمه فعال پرداخت شد.

وی تصریح کرد: 576 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات از محل طرح رونق تولید در سامانه بهین یاب نام نویسی کرده‌اند و کارگروه رفع موانع تولید در حال برنامه ریزی برای جذب اعتبار برای بازگشت به تولید این واحدهای نیمه فعال است.

بنام با بیان اینکه بخش زیادی از اهداف و مصوبات ستاد رفع موانع تولید به فعالیت و همکاری بانک‌ها ارتباط دارد، تصریح کرد: شرکت شهرهای صنعتی با برگزاری نشست‌های کارشناسی با بانک‌ها به طور جدی دنبال جذب اعتبارات طرح رونق تولید و راه اندازی واحدهای راکد و نیمه فعال است.

وی لزوم برنامه ریزی، قدرت چانه زنی و جلب اعتماد بانک‌ها از سوی صنعتگران را یادآور شد و گفت: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی نیمه فعالی که داری چک برگشتی و معوقه های بانکی هستند نیازمند تعامل بین بخشی و به‌ویژه همکاری بیشتر از سوی بانک‌هاست.

در 13 شهرک و ناحیه صنعتی کهگیلویه و بویراحمد بیش از 400 واحد صنعتی فعالیت دارد.

کهگیلویه و بویراحمد حدود 700 واحد صنعتی دارد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.