فرماندار شهرستان نمین گفت: خیرین نیک اندیش بالغ بر 20 میلیارد ریال در قالب های مختلف به مدارس شهرستان نمین کمک رسانی کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد عبدالعلی پور در جریان بازدید از مدارس شهرستان نمین با بیان این مطلب که جلب مشارکت مردمی و عمومی شعار محوری آموزش و پروش است در سال تحصیلی جدید است افزود: طی یک سال گذشته خیرین نیک اندیش بالغ بر 20 میلیارد ریال در قالب های مختلف به مدارس شهرستان نمین کمک رسانی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه خیرین با ساخت 3 مدرسه در دو سال گذشته گام مهمی در راستای توسعه آموزش عمومی برداشته اند گفت: در همین بازه زمانی خیرین بیش از 21 کلاس به مجموع کلاسهای درسی مدارس شهرستان نمین افزوده اند.

فرماندار نمین اظهار داشت:در کنار احداث مدارس،خیرین کمک های قابل توجهی در زمینه های مقاوم سازی، تجهیز، تعمیر و بهسازی مدارس نیز انجام داده اند.

عبدالعلی پورافزود: خیران مدرسه ساز تاکنون نقش بارز خود را در تامین فضاهای آموزشی نشان داده‌اند و با کمک خیران، مدارس دو نوبته به یک نوبته تبدیل شده‌اند.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز فرهنگ بسیار پسندیده و حرکت اجتماعی زیبایی را در توسعه مدرسه‌سازی ایجاد کرده اند،گفت: مشارکت مردم خیر در ساخت فضای آموزشی افزایش یافته است که نشان از توجه مردم کشورمان در مشارکت در کارهای خیر و فرهنگی آموزشی است.

وی افزود: در راستای آشنایی بیشتر دانش آموزان با شیوه های مدیریت و کار در ادارات طرح یک روزه مدیریت شهری توسط شوراهای دانش آموزی مدارس شهرستان نمین اجرا می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.