اردبیل؛

ایجاد 5 ایستگاه تست ورزشی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:برای برگزاری بهینه نخستین جشنواره استعدادیابی ورزشی، 5 ایستگاه تست ورزشی در اردبیل ایجاد خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج در جلسه هماهنگی نخستین جشنواره استعدادیابی ورزشی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در خصوص برگزاری این جشنواره افزود: جهت کشف استعداد و نخبه پروری نیاز داریم تا در زمان برگزاری جشنواره 5 ایستگاه تست در بخش های مختلف مربوط قد، وزن، آناتومی، توان بدنی و ... در محل جشنواره ایجاد کنیم که قطعا این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: باید در برگزاری این جشنواره هدفدار عمل کنیم و از پتانسیل و ظرفیت موجود در تمام نقاط استان اردبیل، نهایت بهره را ببریم و باید حرکت ما به شکلی باشد که تمامی نفرات مستعد شهرستان ها هم بتوانند با هماهنگی قبلی در زمان جشنواره در محل برگزاری حاضر باشند و در تست های مربوطه مورد ارزیابی قرار بگیرند.

بهتاج گفت: فارغ از بحث جشنواره استعدادیابی ورزشی، از تمام هیات های استانی می خواهیم تا نهایت استفاده را از تجهیزات مرکز استعدادیابی و پایگاه قهرمانی استان ببرند.

وی افزود: هم اکنون با امکانات و تجهیزاتی که در این مرکز فراهم شده، با انجام تست از هر نونهال و نوجوان متقاضی و پردازش اطلاعات دریافتی از ویژگی های جسمانی آن فرد، اولویت های مناسب انتخاب رشته ورزشی برای آن فرد تا 10 رشته مشخص می شود و خانواده ها فارغ از نگرانی های قبلی در مورد مناسب بودن یا نبودن یک رشته ورزشی برای فرزندان خود می توانند رشته ایده آل را برای آنها انتخاب کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، ایجاد ، ایستگاه ، تست ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.