کاظمزاده این فعال رسانه ای استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: پرونده ویژه شماره اول و دوم بازار تبریز؛ اختصاص به تبریز 2018 است.
به گفته وی، این نشریه بیشتر به منظور تحول آفرینی و ظرفیت سازی در حوزه های مختلف بازار، سرمایه و اقتصادی از جمله کسب و کار، نقش برند سازی و مدیریت آن در رونق کارآفرینی، موانع موجود در توسعه بازاریابی و بهبود فضای کسب و کار، نقش تحقیقات بازاریابی در توسعه کارآفرینی و کسب و کار، توسعه متدهايي براي مديريت فرايند هاي كسب و كار جهت به كارگيري در سطوح مختلف ملي،بخشي و بنگاهي، استراتژي هاي نوآوري در توسعه محصول،توسعه كسب و كار و توسعه خدمات جديد، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و حمایت از تولیدات، کالاها و خدمات داخلی و توسعه سرمایه گذاری و افزایش بهره وری، راهبرد هاي اعتماد سازي در كسب و كار هاي شبكه اي، ترويج و نهادينه سازي الگو ها و نظام هاي جديد مديريت توليد و تجارت در سطح استاندارد هاي جهاني و ... است.
مدیر مسئول نشریه بازار تبریز با اشاه به دیگر ماموریت های اصلی این نشریه یادآور شد: تبیین دکترین شکلگیری اقتصاد مقاومتی در بخشهای مختلف جامعه، نقش تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی در رونق کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار، شناسایی قابلیتها و تفاوتها و فرصتهای موجود در مناطق مختلف کشور در توسعه کسب و کار، نقش مدیریت شهری در رونق کسب و کار، شناسایی مولفههای اقتصاد مقاومتی، نسل نوین مصرفکنندگان در کارآفرینی، ترویج فرهنگ کارآفرینی، توسعه الگوهای کاهش قیمت تمام شده محصولات و خدمات، ظرفیتسازی و تحولآفرینی در فضای کسب و کار، توسعه رونق بازار سرمایه و اقتصاد، ارتقاء کیفیت کالا و خدمات، تحقق عدالت اطلاعاتی و آگاهیبخشی و توانمندسازی خانواده ایرانی برای اصلاح سبک زندگی، فرهنگ مصرف و رفع نیازهای اقتصادی از دیگر ماموریتهای اصلی این نشریه است.
کاظم زاده، در پایان برای رسیدن به اهداف کلان و ماموریت این نشریه، از اساتید همه دانشگاهها، خبرنگاران، روزنامهنگاران و از عموم نویسندگان، مترجمان، محققان، صاحبنظران و دستاندرکاران دنیای بازار سرمایه و اقتصاد و به ویژه مدیران، صنعتگران، معدنکاران، اصناف و بازاریان درخواست کرد، برای انتشار منظم و وزین این نشریه دیدگاهها و نظرات خود را، به نشانی آدرس ایمیل bazaartabriz@gmail.com – 2822mkf@gmail.com ارسال نمایند.
انتهای پیام/ش