والیبال کاله مازندران برابر پارسه تهران و عمران ساری برابرشهرداری اراک پیروز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیم کاله مازندران درهفته ششم این رقابتها، عصر امروز در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) آمل، میهمان مدعی خود را با نتیجه 3 بر2 با شکست بدرقه کرد تا دومین پیروزی خود را در خانه جشن بگیرد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله مازندران در این مسابقه حساس در ست های اول،چهارم و پنجم وبا امتیازهای 25بر 18،  25بر 17  و 15بر11 برابر پارسه تهران صاحب برتری شد.

شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم پارسه تهران در ست های دوم و سوم این مسابقه و با امتیازهای 33 بر31  و  25 بر 21 از میزبان با انگیزه خود کاله مازندران امتیازگرفت.

دو تیم در حالی در این دیدار برابر هم قرار گرفتند که کاله پس از 4شکست متوالی، در هفته پنجم در اردکان یزد تیم خاتم را شکست داده بود و با روحیه مضاعفی پای در این دیدار خانگی گذاشت.

شاگردان بهروز عطایی درتیم کاله مازندران هم با کسب دومین پیروزی این فصل خود 6 امتیازی شدند و با یک پله صعود در رده دهم جدول دوازده تیمی این رقابتها قرار گرفت.

همچنین تیم سازمان عمران ساری در اراک با نتیجه 3برصفر تیم شهرداری این شهر را شکست داد و با 12 امتیاز در جمع مدعیان بالای جدول باقی ماند.

هفته هفتم این رقابتها روز چهارشنبه26 آبان برگزار می شود و تیم عمران ساری در خانه برابر متین ورامین قرار می گیرد و تیم کاله دردیداری بیرون ازخانه میهمان تیم سایپا تهران است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.