در مراسمی حسینیه آستان مقدس امامزاده سیدعلی النقی (ع) مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس هییت امنا بقعه امامزاده سیدعلی النقی (ع) روستای الله آباد بردسکن با اعلام این خبر گفت:باتوجه به نبود فضای مناسب برای برگزاری مراسم های مذهبی و فرهنگی، برآن شدیم تا به کمک خیران و اداره اوقاف و امور خیریه بردسکن ، حسینیه ای در این مکان مقدس احداث کنیم.
حسین عظیمی اظهارداشت:باکمک خیران توانستیم حسینه ای را در مجاورت این بقعه متبرکه در مدت زمان ۳سال تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
عظیمی با بیان اینکه این حسینیه ۲۵۶مترمربع زیربنا دارد، گفت:برای ساخت آن بالغ بر ۷۵میلیون تومان از کمک های مردمی و اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان هزینه شد.
او عنوان کرد:برای تکمیل و آبادانی این مکان مقدس به همکاری بیشتر مردم خیراندیش و دلسوزان عرصه دین و فرهنگ نیازمند هستیم.
عظیمی در ادامه خواستار گازرسانی هرچه سریع تر و نیز آسفالت ۲کیلومتر جاده برای رفاه حال زائران و دسترسی بهتر به این آستان مطهر شد.
رییس هییت امنا بقعه امامزاده سیدعلی النقی(ع) روستای الله آباد بردسکن بیان کرد:این روستا دارای آب و هوای معتدل است و زائران زیادی از توابع بخش شهرآباد برای زیارت و عرض ارادت به خاندان اهل البیت(ع) و ادای نذری به این مکان مقدس می آیند.
بقعه متبرکه سیدعلی النقی(ع) در کیلومتر ۲۸جنوب بردسکن واقع  که بنای مذهبی آن باتوجه به شواهد به دست آمده در عصر صفویه ساخته شده است.
انتهای پیام// و ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار