فردی که به عنوان رئیس دفتر کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ معرفی شده است، سابقه اقدامات ضدایرانی دارد.

فردی که احتمالا رئیس دفتر ترامپ می‌شود، سابقه ضدایرانی داردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی حزب جمهوریخواه، «رینس پرایباس،» که به گفته سی ان ان به ریاست دفتر کاخ سفید معرفی شده، همان شخصی است که قبلا در سمت ریاست کمیته ملی حزب جمهوری‌خواهان در جریان انتقال مبلغ 400 میلیون دلاری آمریکا به ایران، در بیانیه ای از هیلاری کلینتون خواسته بود از تصمیم اوباما در زمینه پرداخت این مبلغ حمایت نکند.

وی از این پرداخت پول به عنوان باج  400 میلیون دلاری به ایران، «کشوری پیشرو در حمایت تروریسم جهانی» یاد کرده بود.

بر این اساس انتخاب پرایباس که در طول کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ پیوسته از او حمایت کرد و رابطه نزدیکی نیز با پل رایان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دارد، نشان می دهد رئیس جمهور منتخب آمریکا مصمم است برای تصویب طرحها و پروژه های خود با پل ریان و کنگره ای که اکثریت آن در دست جمهوری خواهان است، همکاری کند.

همچنین بنا به گزارش رویترز استیو بانن رئیس کمیته تبلیغات دونالد ترامپ و رئیس پیشین گروه رسانه ای محافظه کار بریتبارت نیوز نیز به عنوان استراتژیست ارشد و مشاور نزدیک رئیس جمهور انتخاب شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
بنده خدا راست گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
بنده خدا راست گفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۸ ۲۵ آبان ۱۳۹۵
ما همه ذولفقار حیدریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۵
نظرترامپ هم قبلاضدایرانی بودولی ازانتخابات به بعدشعارش تغییرکرده ودم ازدوستی باتمام ملل به شرط حفظ امنیت ومنافع کشورمتبوعش شده..
آخرین اخبار