بندرعباس؛

ساخت 4 فروند شناور مسافربری در شرکت کشتی سازی قشم

4 فروند شناور مسافربری درشرکت کشتی سازی قشم در حال ساخت است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، رضا الماسی قائم مقام شرکت کشتی سازی مدکندالوی قشم گفت: نخستین شناور 158 نفره به سفارش بخش خصوصی شرکت توان تامین مهیار بوشهر از اوایل تیر امسال آغاز شده که بهمن امسال این شناور به آب انداخته خواهد شد.
وی افزود: همچنین 3 فروند شناور مسافربری 158 نفره دیگر با 25 درصد پیشرفت فیزیکی با سفارش تعاونی قایق داران قشم در شرکت مدکندالوی قشم درحال ساخت است که یکی از آن ها تا 7 ماه دیگر تحویل داده می شود. 

قائم مقام شرکت کشتی سازی مدکندالوی قشم افزود: برای ساخت هرکدام از این شناورها 7 میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است . 

الماسی گفت: 35 نفر بطور مستقیم در یک نوبت کاری برای ساخت این شناورهای پیشرفته مسافربری در شرکت مدکندآلو مشغول به کار هستند. 

شرکت کشتی سازی مدکندآلو قشم در سال 85 تاسیس شده است که هم اکنون در این شرکت با فناوری پیشرفته و به روز 200 نفر بطور مستقیم مشغول بکار هستند. 

همه شناورهای ساخت شده در شرکت مدکندالوی قشم به هنگام تحویل به خریدار به غیر از تاییدیه موسسه های رده بندی که طبق استاندارد های DNV کشور نروژ صادر می شوند، باید از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، ثبت شناورها و مالک شناور نیز تایید شوند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.