مدير امور آب و فاضلاب روستايي اروميه از برگزاري اردوي جهادي مديران و روساي ادارات در روستاي شهر نصر اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛صابر خسرو زاده با اشاره به اهميت اردو هاي جهادي از ديدگاه مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان بر حضور مديران و مسئولين در مناطق محروم اظهار داشت: براي اين منظور و لبيك گويي به منويات رهبر معظم انقلاب ، جهت رسيدگي به مشكلات روستائيان ، گروهي از مديران و مسئولان ادارات شهرستان اروميه در قالب اردوي جهادي با حضور در روستاي شهرك نصر و داش اغل از نزديك در جريان مشكلات اهالي آن روستاها قرار گرفتند.

وي افزود: با توجه به خشكسالي هاي بوجود آمده و خشك شدن تدريجي درياچه اروميه، آب شرب چاه موجود اين روستا به سمت شوري سوق پيدا كرده بود كه امور آب و فاضلاب روستايي اروميه با اجراي 13 كيلومتر خط انتقال از مجتمع آبرساني دولاما ، آب آشاميدني روستائيان منطقه را تامين كرد.

مدیرامور آب وفاضلاب روستایی ارومیه با بيان اينكه با اقدامات انجام شده 95 خانوار با 293 نفر جمعيت از آب آشاميدني سالم و بهداشتي برخوردار شدند، اظهار كرد: در صورت تامين و تخصيص اعتبار، باسازي و نوسازي شبكه توزيع و مخزن ذخيره اين دو روستا در الويت كاري شركت آب و فاضلاب روستايي در سال جاري قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردو ، جهادی ، شهرک نصر ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.