دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ‌گفت: یک هزار و ۸۰۰ مسجد در استان ‌برای ترویج فرهنگ نماز فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ الله‌شکر عبدی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان پارس‌آباد با تشریح وظایف اعضاء ستاد اقامه نماز و قرائت فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: شهرستان پارس‌آباد در اقامه نماز جماعت رتبه اول استانی را به خود اختصاص داده که این نشانگر فرهنگ اصیل مردم این شهرستان و تلاش رئیس و اعضای ستاد اقامه نماز است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش پارس‌آباد نیز در زمینه نشست دانش‌آموزی با محوریت نماز رتبه اول استانی را دارد، افزود: باید موضوع نماز از دوران کودکی در مراکز فرهنگی و آموزش ترویج پیدا کند.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به اینکه یک هزار و 800 مسجد در استان اردبیل برای ترویج فرهنگ نماز فعالیت می‌کنند، بیان کرد: ما به صورت سالانه فعالیت‌ها در این حوزه را ارزیابی کرده و براساس محتوا و برگزاری برنامه‌های ستاد اقامه نماز با امتیازدهی تلاش می‌کنیم تا در بهترین قالب نماز جماعت با روحانی اقامه شده و این فرهنگ ارزشمند و انجام فریضه الهی در اول وقت به انجام برسد.

عبدی با بیان اینکه عملکرد ستاد اقامه نماز شهرستان پارس‌آباد در استان قابل توجه است، گفت: برای احیاء و گسترش نماز کارهای زیادی انجام شده اما نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید بیشتر سعی و تلاش شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.