با تلاش بسیج سازندگی و همکاری نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، سربیشه به زودی به قطب صنایع دستی خراسان جنوبی تبدیل می شود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سربیشه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از بیرجند ؛ گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در شهرستان سربیشه،این شهرستان به زودی به عنوان یکی از قطب های تولید صنایع دستی در سطح خراسان جنوبی معرفی خواهد شد.

اتفاقی افزود:با تلاش و زحمات بسیج سازندگی و با هدف تبدیل شدن شهرستان سربیشه به یکی از قطب های تولید صنایع دستی خراسان جنوبی،کارگاه های تولیدی در سطح روستاها،راه اندازی شده و به متقاضیان فعالیت در این بخش تسهیلات کم بهره پرداخت می شود.

وی گفت: در این مسیر همکاری های غنی در حوزه آموزش، نظارت و نیز ایجاد زمینه جهت فروش محصولات در بازارچه ها و نمایشگاه های ملی و منطقه ای،توسط مجموعه نمایندگی میراث فرهنگی و صنایع دستی سربیشه انجام خواهد شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری سر بیشه افزود:ایجاد کارگاه های تولیدی در روستاهای قابلیت دار،ارائه تسهیلات به متقاضیان بخش خصوصی و شرکت های تعاونی فعال روستایی و نیز راه اندازی بازارچه ی دائمی فروش صنایع دستی در مرکز شهرستان،از جمله طرح های در دست بررسی و اقدام است که با حمایت مجموعه بسیج سازندگی و همکاری میراث فرهنگی در آینده نزدیک شاهد تحولی مثبت در این بخش خواهیم بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.