گلستان،

اعتراض جمعی از طلاب گلستانی به توهین به امام و رهبری

شماری از روحانیان و طلاب بسیجی گلستان در اعتراض به توهین به امام ، رهبری و شهدا در مناظره دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ در این تجمع اعتراضی که امروز در شبستان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها آستانه امامزاده عبدالله علیه السلام گرگان برگزار شد حدود 300 نفر از روحانیان ، طلاب ، شماری از مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه نینوا گلستان حضور داشتند. 

در این بیانیه که سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه نینوای گلستان آن را منتشر کرد آمده است ؛ ما اقدام مسئولان و عواملی که عناصر خود فروخته غربگرا را به استان ولایتمدار گلستان و دانشگاه های مقدس دعوت می کنند و در مقابل این اقدامات قبیح گستاخان ، سکوت می کنند ، محکوم می کنیم. 

چهارشنبه گذشته انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مناظره ای با عنوان ریشه های فساد در ایران با حضور مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز و اکبر اعلمی نماینده اصلاح‌طلب دور ششم و هفتم مجلس برگزار کردند که این تجمع در اعتراض به سخنان اکبر اعلمی در مناظره انجام شده بود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.