علی پور: سطح مسابقات جهانی چین نفس گیر بود

ملی پوش سنگنوردی کشورمان گفت: رقابت های جهانی سنگنوردی گوانگ جو در سطح بالایی برگزار شد و بخصوص در بخش سرعت بسیار نفس گیر بود.

مهدی علی پور قهرمان سنگنوردی کشورمان به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مسابقات جهانی سنگنوردی چین از دوشنبه هفته گذشته در شهر گوانگ جو آغاز شد و تا دیروز ادامه داشت. این رقابتها در سطح خیلی بالایی برگزار شد و مصاف ورزشکاران بخصوص در بخش سرعت بسیار حساس و نفس گیر بود.

وی تصریح کرد:در این مسابقات با بدشانسی روبرو شدم و به جایگاه بهتر از هفتمی دست نیافتم برای کسب مدال رهسپار شده بودم اما نشد.
علی پور درادامه گفت:امروز ازاین مسابقات به میهن بازگشتم و بعد از کمی استراحت تمرینات خود را در قزوین پیگیری خواهم کرد خوشبختانه در شهرمان امکانات کافی برای سنگنوردی وجود دارد.

از طریق پسرعمویم وارد سنگنوردی شدم

وی عنوان کرد: نزدیک به 6 سالی است که به این ورزش می پردازم و در این مدت مقام های جهانی  آسیایی و کشوری در کانامه ورزشی خود دارم واز طریق پسر عمویم رضا علی پور وارد سنگنوردی شدم.

علی پور در خصوص پیشرفت وحرفه ای شدن در یک ورزش گفت: برای این کار باید پله پله راه را پیمود و هرچه ورزشکار جلوتر می رود هدف ودیدگاهش وسیع تر می شود.

وی تاکید کرد: برای حرفه ای شدن در ورزشی باید هزینه زیادی کرد این هزینه شامل تغذیه  تمرینات و امکانات ورزشی مناسب است .

المپیک وضعیت سنگنوردی را بهتر می کند

علی پور درباره ورود سنگنوردی به المپیک خاطر نشان کرد:این اتفاق خوش یمن باعث بهتر شدن شرایط این  ورزش در دنیا می شود و انگیزه ورزشکاران بالا می رود و به طور حتم توسعه آن در دنیا بیشتر  و بیشتر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار