فعالان حوزه کتاب کودک و نوجوان در مازندران تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،قاسم عزیززاده گرجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در آیین قدردانی از فعالان عرصه کتاب کودک و نوجوان گفت: 7 مربی از کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرهای سیمرغ، جویبار، بهشهر،پل سفید، بابل، محمودآباد و چالوس از میان 32 مرکز حائز رتبه برتر شدند.

وی با اشاره به عضویت 15 هزار کودک و نوجوان مازندرانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان افزود: 4 برگزیده نیز در بخش خوانندگان کتاب و 4 برگزیده در حوزه نویسندگی معرفی شدند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه انتخاب این افراد با اجرای طرح بر مدار کتاب انجام شد گفت: هدف از برگزاری طرح بر مدار کتاب زیرپوشش قرار دادن هرگونه فعالیت در حوزه نمایش، شعرنویسی کودک و تصویرسازی، امانت کتاب و بازخورد مطالعه است.

عزیززاده با اشاره به تجلیل از نخستین کتابدار استان خانم فرشته رضوانی از بابل و همچنین تجلیل از نویسنده فرانسوی الاصل خانم کلر ژوبرت در این طرح افزود: ژوبرت نویسنده 40 عنوان کتاب در حوزه کودک است.

در این مراسم ازسمیه فقیه خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما و عضو کمیته اطلاع رسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، رقیه نعلبندانی خبرنگار خبرگزاری فارس، دیوسالار پیشکسوت رسانه ای و شکراله رضازاده مدیر روزنامه حرف مازندران به عنوان خبرنگاران فعال در حوزه کودک و نوجوان این استان تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار