رئیس دامپزشکی اسدآباد گفت: یک تن ماهی از یک فروشنده دوره گرد که در شرایط غیر بهداشتی به عرضه در سطح شهر مشغول بود، کشف شد.

کشف یک تن ماهی غیر بهداشتی در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عادل بصیری اظهار داشت: این محموله بدون گواهی حمل بهداشتی دامپزشکی و به صورت فله و غیر بهداشتی توسط یک دستگاه وانت نیسان بدون یخچال از استان البرز حمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: خودروی مذکور با همکاری نیروی انتظامی توقیف و آزمایش های لازم برای اثبات آلوده بودن این محموله در حال انجام است.

رئیس دامپزشکی اسدآباد با بیان اینکه نگهداری و عرضه ماهی منجمد بدون یخچال موجب فساد این فراورده پروتئینی خواهد شد، افزود: ماهی منجمد باید در دمای منفی 18 درجه نگهداری شود.

بصیری به تشدید نظارت‌ برعرضه فرآورده‌های خام دامی تأکید کرد و گفت: اکیپ‌های دامپزشکی در تمام سطح شهر فعالیت داشته و از ورود محموله‌های غیرمجاز به فروشگاه‌های عرضه و حتی رستوران‌ها جلوگیری می‌کند.

رئیس دامپزشکی اسدآباد یادآور شد: شهروندان برای حفظ سلامت خود و خانواده از خرید ماهی منجمد و سایر فرآورده های خام دامی از دوره گردها خودداری کنند.

انتهای پیام/ د
برچسب ها: ماهی فاسد ، کشف ، اسدآباد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار