مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از استقرار چهار دستگاه تابلوی اعلام وضعیت کارگاهی سیار در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارشخبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی؛مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت: با راه اندازی و بهره برداری از این تابلوها توسط اکیپ های راهداری نقش بسزایی در اعلام وضعیت محدوده پروژه بلحاظ اعلام پیام های اخطاری و محدود کننده جهت کاهش سرعت وسائط نقلیه در محدوده پروژه ایفاء خواهند نمود.

عبدالحسین علی اکبری از صرف اعتباری بالغ بر1/080/000/000 میلیارد ریال خبرداد و اظهار داشت: در آینده نزدیک به منظور ساماندهی وضعیت کارگاههای جاده ای و اطلاع رسانی مطلوب به هنگام انجام عملیات راهداری از این تابلوها استفاده خواهد شد .

این مقام مسئول یادآور شد: این تابلوها نسل جدیدی از تابلوهای اخباری و اخطاری کارگاهی است که قابل حمل و برنامه ریزی بوده و و امیدواریم با توجه به اهمیت این تابلوها در اعمال محدودیت های ترافیکی کارگاهی در آینده نزدیک در اکثر نقاط استان به هنگام عملیات جاده ای از آنها استفاده بعمل آید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.