زنجان؛

ارتقاء ایمنی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان از مهمترین اولویت هاست

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : ارتقاء ایمنی درمحورهای مواصلاتی استان زنجان از مهمترین اولویت های این اداره کل است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان دربازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خدابنده و راهدارخانه های این شهرستان گفت : هر چند عمده تصادفات جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان است اما در برخی  موارد ، راه نیز در بروز و شدت تصادف نقش دارد از  این رو انجام اقدامات اولیه برای ارتقای ایمنی راه‌ها نقش مهمی در کاهش تلفات تصادفات جاده ای استان خواهد داشت .
دست نشان افزود: فعالیت‌های نیروهای راهداری استان با توجه به نیاز مردم به خدمات مورد نظر، از حساسیت قابل توجهی برخوردار است که این مهم با علاقه و شوق خاصی از سوی راهداران صورت می گیرد واین اداره کل تمام سعی خودرا دررفع مشکلات راهداران به کارخواهد گرفت .
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان اظهارکرد : شهرستان خدابنده 93/17 درصد راههای ارتباطی استان زنجان را به خود اختصاص داده است وبا توجه به کوهستانی بودن منطقه ،آمادگی راهدارخانه های آن از اهمیت ویژه ای برخورداراست .


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.