معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برنامه های هفته بسیج را در لرستان که از 30 آبان تا 6 آذر برگزار می شود تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سرهنگ پازدار در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری مراسم های هفته مقدس بسیج گفت:بخشی از برنامه ها کشوری برخی از آنها استانی و بخش دیگری که از تنوع ویژه ای برخوردار است درسطح نواحی برگزار خواهد شد.
 
 وی افزود:عمده ترین برنامه های این هفته اجتماع بسیجیان در تاریخ 5 آذر است که با روز جمعه مصادف شده است و می توان از این فرصت برای برگزاری این مراسم عظیم در مصلاها استفاده کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت:فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل یا یکی از مسئولین سپاه استان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه خرم آباد خواهدیود که هماهنگی ها با دفتر امام جمعه دراین زمینه انجام خواهد شد.
 
 
وی به برنامه های دیگری که برای هفته بسیج پیش بینی شده است اشاره کرد و اظهار داشت:در روز اول این هفته کارکنان ستاد سپاه مرکز استان در مراسم عزاداری اربعین حسینی شرکت خواهند کرد همچنین نامه سردار نقدی مبنی بر ترویج فرهنگ بسیج در شهرستان ها به دفتر ائمه جمعه ارسال می شود.
سرهنگ پازدار گفت:در روز دوم مصادف 1 آذر فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  به همراه بسیجیان و پاسداران با نماینده ولی فقیه در استان ساعت 10 صبح در بیت ایشان دیدار خواهند کرد همچنین اعزام سخنواران نخبه پیشکسوت برای تبیین نقش بسیج در انقلاب و دفاع مقدس به مدارس دانشگاه ها ادرات و کارخانه جات از دیگر برنامه های این روز است.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) افزود: 2 آذر سومین روز جشنواره علمی با رویکرد تبیین گفتمان انقلابی گری و گرامی داشت هفته بسیج دانشجویی و اجرای مراسم روز قشر بسیج طلاب برگزار خواهد شد.

وی گفت:در چهارمین روز، همایش شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی ،صنایع تبدیلی و تجلیل از تولید کنندگان برتردر سلن جهادکشاورزی با مسئولیت بسیج سازندگی برگزار و کارگاه آشنایی با فرصت های شغلی و کارآفرینی بر پا می شود.
پازدار افزود: برنامه های روز پنجشنبه 4 آذر ،عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدای بسیجی است.
وی اظهار داشت:در آخرین روز هفته بسیج نیز کارگروه تحول سلامت اداری مجامع استانی با موضوع اسراف و اشرافی گری در ادارات برگزار می شود ، جشنواره جهادگران علم و فناوری و بازدید سردار کشکولی از واحدهای تولیدی و صنعتی دو برنامه پایانی این هفته است.
 
انتهای پیام/ف
برچسب ها: سپاه ، بسیج ، برنامه ، اجتماع ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.