بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی 930 نمایشگاه کتاب در مدارس استان برپا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ این نمایشگاه در قزوین امروز به صورت نمادین در دبیرستان شاهد نرگس افتتاح و از دو معلم فعال در حوزه ی کتاب تجلیل شد.

برپایی 930 نمایشگاه کتاب در مدارس استان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این مراسم گفت :  در هفته کتاب که  از 24 آبان تا 1 آذر  است 50 هزار نمایشگاه کتاب در 50 هزار مدرسه ی کشور برپا  می شود و در همین زمان 930

نمایشگاه کتاب  در واحد های آموزشی استان دایر خواهد  شد.

حجت الاسلام انصاری افزود: در این نمایشگاه 78 هزار جلد کتاب به ارزش 267 میلیون تومان برای عرضه به دانش آموزان ارائه شده است.

برپایی 930 نمایشگاه کتاب در مدارس استان

وی افزود: این کتابها در عناوین متنوع با 20 درصد تخفیف در مدارس در کنار برنامه های مختلف کتابخوانی  به دانش آموزان عرضه می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همچنین از اجرای طرح وجین کتاب برای کنار گذاشتن کتاب های فرسوده و جایگزین  با 1میلیون و 500 هزار جلد کتاب در کتابخانه های مدارس خبر داد.

برپایی 930 نمایشگاه کتاب در مدارس استان

غلامی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک استان هم در این مراسم گفت : اقدامات قابل توجهی  در مدارس با تعیین مسئولان پرورشی مدارس برای  تنظیم قفسه های کتاب در این هفته و دریافت کتابهای اهدایی با موضوعات علمی و فرهنگی برای عرضه کتاب به دانش آموزان ، صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار