معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بیش از 30 میلیارد تومان مصوبه شورا برای نوسازی هزینه کرده است.

شهرداری بیش از 30 میلیارد مصوبه شورا برای نوسازی مدارس هزینه می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در خصوص ساماندهی مدارس پایتخت، اظهار داشت: شورای شهر اعتبار و بودجه قابل ملاحظه‌ای برای نگهداشت و بازسازی مدارس تصویب می‌کند به همین دلیل هر ساله در تابستان و آستانه بازگشایی مدارس اقدامات اساسی و گسترده انجام می‌شود.

وی افزود: بازسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی، آبخوری‌های مدارس، ناهارخوری‌ها و نمازخانه‌ها را شهرداری تهران انجام می‌دهد.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران اضافه کرد: درست است که شورای شهر تهران 30 میلیارد تومان اعتبار در خصوص ساماندهی مدارس برای شهرداری مصوب می‌کند اما باید مطرح کنم که شهرداری تهران حتی بیش از این 30 میلیارد تومان برای ساماندهی و نوسازی مدارس هزینه می‌کند.

عبداللهی با بیان اینکه شهرداری تهران هر ساله هزینه‌های زیادی را به زیبا‌سازی مدارس اختصاص می‌دهد، تصریح کرد: وضعیت مدارس ما نسبت به گذشته بسیار تفاوت دارد چرا که شهرداری تهران حتی خارج از هزینه‌های مصوب شده برای زیبایی مدارس کار کرده است.

وی گفت: شهرداری تهران بیشتر از انتظارت آموزش و پرورش عملیات اجرایی انجام می‌دهد به همین منظور باید با یک صورت‌جلسه مشخص شود که هر دو طرف چه انتظاراتی از یکدیگر دارند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران افزود: شهرداری آمادگی لازم را برای اجرایی کردن مصوبات شورا در خصوص نوسازی مدارس دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، بازسازی ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار