مدیران و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد و شرکت مخابرات گیلان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛نماینده ولی فقیه در گیلان در این دیدار گفت : تعهد و تخصص در انجام وظایف و مسئولیت های محول شده از مهمترین رسالت مدیران و کارکنان سازمان های خدمات رسان به مردم است.
آیت الله قربانی در این دیدار با بیان اینکه  خدمت بی منت به مردم مهمترین و اصلی ترین وظیفه دستگاه  و نهاد ها در نظام اسلامی است افزود : تخصص در دستگاه های همانند استاندارد و شرکت مخابرات رکن اصلی در خدمت رسانی به مردم است.
وی خطاب به کارکنان و مدیران اداره کل استاندارد گیلان گفت : سازمان ملی استاندارد دستگاهی حساس و تأثیر گذار در سلامت عمومی است و اگر در کنترل کیفیت کالاها اغماض و کوتاهی شود امنیت جانی و مالی مردم به خطر خواهد افتاد.
نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به مدیران و کارکنان شرکت مخابرات هم گفت : میزان رضایتمندی مردم از خدمات مبنای ارزیابی عملکرد مخابرات است که باید وجه همت مدیران و کارکنان این شرکت قرار گیرد.
رضا خضر دوست مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان هم در این دیدار گزارشی از خدمات این شرکت ارائه کرد و گفت : گیلان یک میلیون و 150 هزار مشترک تلفن ثابت و 2 میلیون مشترک تلفن همراه دارد.
 داریوش اشکانی پور مدیرکل استاندارد گیلان هم گفت : کنترل و پایش خدمات و کالاها واحد های تولیدی و صنعتی – کنترل جایگا های عرضه سوخت – شهر بازی ها و شرکت های سازنده  آسانسور از مهمترین وظایف این اداره کل است.

انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.