مرحله گروهی جام جهانی دختران زیر 20 سال در حالی در روز نخست آن پیگیری شد که برزیل با غلبه بر میزبان مسابقات، صدرنشین گروه خود شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران :  هشتمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال با حضور 16 تیم در چهار گروه از ۱۳ نوامبر  تا 3 دسامبر ( ۲۳ آبان -13 آذر ) با آغاز رقابت در مرحله گروهی تیم‌ها به میزبانی شهر پورت موسبی در پاپوا گینه نو کلید خورد.

گروه بندی تیم‌ها در جام جهانی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال :

گروه A: پاپوا گینه نو ( میزبان )، برزیل، سوئد، کره شمالی

گروه B: اسپانیا، کانادا، ژاپن، نیجریه

گروه C: فرانسه، آمریکا، غنا، نیوزلند

گروهD: آلمان، ونزوئلا، مکزیک، کره جنوبی

در روز نخست این رقابت ها در گروه A تیم زیر ۲۰ سال دختران گینه نو که با سهمیه میزبانی جواز حضور در این رقابت‌ها را دریافت کرده بودند در روز اول رقابت‌ها با شکست سنگین 0-9 برابر تیم قدرتمند برزیل کار خود را آغاز کرد. کره شمالی نیز با نتیجه 2-0 در برابر تیم قدرتمند فوتبال دختران سوئد به برتری رسید.

در  گروه B نیز ژاپن و نیجریه در حالی روبروی یکدیگر قرار گرفتند که نیجریه نایب قهرمان سال ۲۰۱۴ جام جهانی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال متحمل شکست سنگین 6-0 مقابل حریف شد. تیم اسپانیا نیز در اولین دیدار خود در مرحله گروهی موفق به شکست 5-0  کانادا شد.

همچنین در گروه C اتفاق عجیبی رخ نداد و تیم آمریکا در حالیکه سه عنوان قهرمانی این سطح از رقابت‌ها را در کارنامه دارد، دیدار نخست خود مقابل فرانسه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رساند. در دیگر بازی این گروه نیوزلند نیز با یک گل در برابر غنا به برتری رسید.

نمایندگان زیر ۲۰ سال فوتبال دختران آلمان در گروه D این مسابقات دیدار اول خود در مرحله گروهی را با شکست 3-1 ونزوئلا آغاز کرد. در دیگر دیدار این گروه کره جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر شکست را مقابل مکزیک پذیرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار