طرح افزایش کارایی موتورخانه ها در مشهد اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رییس اتاق اصناف مشهد با بیان این مطلب گفت:همزمان با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها با تصویب قانون اصلاح الگوی مصرف,اجرای طرح افزایش کارایی موتورخانه ها در شهرهای مختلف به منظور بهینه سازی مصرف سوخت در حال اجرا است.

محمود بنانژاد در نخستین همایش ارتقا کارایی موتورخانه هتل ها و هتل آپارتمانهای خراسان رضوی اظهار کرد:هوشمند سازی موتورخانه های هتل ها و هتل آپارتمان ها تاثیر بسازیی در بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش آلودگی محیط زیست خواهد داشت.
 
او تصریح کرد:این طرح برای مالکان موتورخانه ها منافع اقتصادی و کاهش هزینه ها را در برخواهد داشت و سود کاهش صورتحساب گاز مصرفی را نصیب آنها خواهد کرد.

بنانژاد با اشاره به برگزاری کارگاههای آموزشی دو روزه در ادامه این همایش افزود:برگزاری منظم و مداوم این آموزشها که با شرکت مسئولان فنی هتلها  و هتل آپارتمانها به منظور پیگیری کنترل آلودگی ناشی از سامانه ی سیستم های گرمایشی و سرمایشی تجاری،هوشمندسازی موتورخانه ها و استاندارد سازی آنها برگزار میگردد،نقطه ی آغازی در اجرایی شدن طرح افزایش کارایی موتورخانه ها در سطح شهر مشهد خواهد بود.

انتهای پیام// ز م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.