گرگان؛

۱۵ درصد شهدای گلستان از اهل تسنن

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: ۱۵ درصد شهدای گلستان از اهل تسنن این استان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی امشب در یادواره سرداران و 4 هزار شهید گلستان در باغ موزه دفاع مقدس در تهران گفت: ۱۵ درصد شهدای استان گلستان از اهل تسنن این استان هستند و شهدا سرمایههای بزرگی بوده و شهدا مورد لطف و رحمت ویژه خداوند متعال هستند.

وی افزود: شهدا گیر منیت و هوای نفس دنیا نبودند و ما باید ببینیم چه بر سر این کشور آمده و از کجا به کجا رسیدیم و قدر آن را بدانیم.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: از زمانی که انقلاب کردیم انقلاب ما با فراز و نشیبهای زیادی رو به رو بود و این کشور در طول تاریخ خود مشکلات زیادی را پشت سر گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان اضافه کرد: شهدای ما به دام هوای نفس نیفتادند و از هوای نفس نجات پیدا کرده بودند و انسانی که از گرفتاری هوای نفس خود را بتواند نجات بدهد جوانمرد خواهد بود.

آیت الله نورمفیدی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی را آسانی به دست نیاوردیم و سرمایه زیادی در این مسیر گذاشتیم که باید به شهدای دانشگاهی، روحانی و اقشار مختلف مردم اشاره کرد.

وی گفت: شهدا سرمایههای بزرگی هستند که اگر نسبت به آن غفلت کنیم نفرین شهدا ما را خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان کرد: همه ما باید آن چیزی که مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد این انقلاب مطرح میکند با صمیم قلب بپذیریم و به آن عمل کنیم.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.