اردبیل؛

اختصاص 100 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی راه‌های روستایی اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در کمیسیون عمران مجلس دستور توسعه و بهسازی بخشی از راه‌های روستایی اردبیل به اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ صدیف بدری در بازدید از راه‌های اردبیل اظهار داشت: با پیگیریهای انجام شده در کمیسیون عمران مجلس دستور توسعه و بهسازی بخشی از راههای روستایی اردبیل، نیر، نمین و سرعین صادر شد.

وی گفت: بر این اساس توسعه، بهسازی و آسفالت راههای آقبلاغ ، آقاجان‌خان، آلوارس، کرکرق، نوشهر، کورائین و خلفلو در دستور کار گرفته و با اختصاص اعتبارات لازم در این زمینه مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس بیان کرد: بر این اساس بیش از 36 کیلومتر از راه‌های روستاهای هدف با اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریال بهسازی و آسفالت می‌شود تا زمینه برای سهولت در تردد و رفت و آمد ساکنان این مناطق فراهم شده و رضایت خاطر آنها را جلب کنیم.

بدری اظهار داشت: این روستاها از مناطق و روستاهای گردشگری بوده که به منظور توسعه متوازن روستایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به مناطق شهری راههای مواصلاتی آنها بهسازی شده و توسعه می‌یابد.

وی تصریح کرد:‌ پیگیریهای لازم در این زمینه در سطح مجلس و وزارتخانه انجام شده و با استفاده از ظرفیت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، خوشبختانه توسعه و بهسازی راههای این روستاها صادر شده است تا بتوانیم ساکنان این مناطق را از راه ارتباطی مناسب بهره‌مند کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.