کارشناس فوتبال کشورمان گفت: سوری ها دنبال تک امتیاز بازی با ایران بودند و به همین منظور اصرار داشتند در چمنی بی کیفیت بازی خود را با ایران برگزار کنند.

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های ایران و سوریه بیان کرد: با این شرایطی که زمین ورزشگاه سرمبان مالزی داشت، همین که ملی پوشان ما سلامت از زمین بیرون آمدند و هیچ بازیکنی آسیب ندید، باید خدا را هزار بار شکر کنیم. اعتقاد دارم تیم سوریه در بازی دیروز به دنبال دفاع صرف بود و به همین دلیل آن ها این زمین را برای بازی مقابل ایران انتخاب کردند و بر این انتخاب اصرار داشتند.

وی افزود: اگر سوریه هم مانند تیم ما به دنبال اجرای تاکتیک بود، زمین دیگری را انتخاب می کرد. این زمین اصلا زمین فوتبال نبود. سلامت بازیکنان در چنین شرایطی واقعا به خطر می افتد. بارش شدید باران  از قبل قابل پیش بینی بود و عوامل تیم سوریه می توانستند، زمین دیگری را انتخاب کنند اما آن ها دنبال تک امتیاز بازی با ایران بودند و به همین منظور اصرار داشتند در چمنی بی کیفیت بازی خود را با ایران برگزار کنند.

پورغلامی درمورد عملکرد ایران در دور رفت مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تصریح کرد: پیشرفت تیم ملی ایران در هر بازی این مرحله احساس می شد. ملی پوشان کشورمان ساختار مناسب دفاعی خود را ادامه دادند و در بخش تهاجمی هم قابلیت های فنی خود را اثبات کردند. به عملکرد شاگردان کی روش در دور رفت نمره قبولی می دهم و به آن ها تبریک می گویم.

مربی تیم فوتبال پیکان تهران درباره شانس تیم ایران برای راهیابی مجدد به جام جهانی، گفت: در دور برگشت هیچ بازی آسانی وجود ندارد. شاید تنها بازی که سه امتیاز آن از همین حالا برای تیم کشورمان قابل دسترس باشد بازی با سوریه است. در دور برگشت باید هوشیارتر از پنج بازی ابتدایی باشیم و صعود خود به جام جهانی را مسجل ندانیم. البته کی روش مربی است که این نکات را به خوبی به بازیکنانش گوشزد می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار