این جشنواره با اتکا به تجربیات به دست آمده طی چند سال گذشته، اینک دومین دوره خود را در سطح سراسری تجربه می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن مؤذنی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دومین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه و خلاق ایثار بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این جشنواره با اتکا به تجربیات به دست آمده طی چند سال گذشته و همچنین برگزاری نخستین دوره این جشنواره در سطح منطقه‌، اینک دومین دوره خود را در عرصه سراسری تجربه می‌کند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس شورای سیاست گذاری تئاتر ایثار، درباره اهداف این جشنواره عنوان کرد: ایجاد فضایی مناسب جهت خلق تجربه‌های نوین و کشف افق‌های تازه در عرصه تئاتر خلاق با موضوع ایثار و شهادت، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، انقلاب و دفاع مقدس، تبیین عنصر ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی در اندیشه اسلامی و ملی، بازنمایی تاثیر آن بر جامعه امروز ایران از جمله مهمترین اهداف ما در برگزاری این جشنواره است.

مؤذنی همچنین درباره بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: نمایش‌های صحنه‌ای، خیابانی و مسابقه عکاسی تئاتر از جمله بخش‌های جشنواره تئاتر ایثار است.
 
گفتنی است؛ دومین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه و خلاق ایثار، بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان گلستان و در گرگان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار