مشاور شهردار مشهد در امور جوانان از انتخاب طرح گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در لیست 30 طرح قابل تقدیر جشنواره بین‌المللی گوآنجو خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هادی قاسم‌پور افزود: هیات داوران این جشنواره 30 طرح برجسته و قابل تقدير را از بین 300 طرح دریافت شده از 131 شهر جهان، انتخاب کرده‌اند.

وی تصریح کرد: مقرر گردیده پوستر و اطلاعات مشاوران جوان در غرفه ويژه طرح‌هاي برتر جهاني در محل جشنواره توسط برگزاركنندگان ارایه گردد.

مشاور شهردار مشهد در امور جوانان گفت: طرح گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد در محور مشارکت علمی و اجتماعی جوانان در عرصه مدیریت شهری برای جشنواره ارسال گردید.

قاسم‌پور افزود: به منظور معرفی فعالیت‌های شهرداری مشهد، بیش از 20 پروژه به جشنواره ارایه گردید که از این میان طرح گروه مشاوران جوان در فهرست 30 طرح برجسته قابل تقدیر انتخاب شد.

وی گفت: نوآورانه بودن، اثربخشی، تکرار، انتقال و اهمیت از معیارهای اصلی انتخاب طرح در جشنواره گوآنجو است و از بين شهرهاي ايراني شركت كننده در این جشنواره فقط طرح ارسالي از سوي شهرداري مشهد با عنوان "گروه مشاوران جوان" توانست در فهرست پروژه‌هاي قابل ستايش و تقدير قرار گیرد.

مشاور شهردار مشهد در امور جوانان افزود: هدف از برگزاری این جشنواره دو سالانه به رسمیت شناختن نوآوری‌ها در بهبود پایداری اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی در شهرها، مناطق و همچنین پیشرفت رفاه و کیفیت زندگی شهروندان می‌باشد که باعث تشویق در سیاست عمومی پروژه‌ها، مدل‌ها و فعالیت‌های کسب و کار می‌شود.

سومین جشنواره بین‌المللی نوآوری‌های شهری گوآنجو آذر آتی مصادف با دسامبر 2016 میلادی با حضور طرحهای منتخب شهری از سراسر جهان در شهر گوآنجوی چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار