سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن گفت:نفت بازیکنان و مربی بزرگی دارد و به نوعی هزینه یک سال تیم ما به اندازه قرارداد یک بازیکن نفت است.

فلاح:هزینه یک بازیکن نفت اندازه بودجه یک سال تیم شهرداری فومن استبه گزارش خبرنگار ورزشی  فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی فلاح در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران اظهار کرد: فردا بازی سختی با نفت تهران داریم این تیم جزء تیم های بزرگ و ریشه دار فوتبال ایران است همچنین بازیکنان و مربیان بزرگی در این تیم حضور دارند. 

وی ادامه داد : جام حذفی جام شگفتی‌هاست، ما در 3 سال به ترتیب از لیگ شهری به لیگ استانی و سپس به لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور صعود کرده‌ایم. امسال هم مدعی صعود به لیگ یک هستیم. در جام حذفی تا امروز به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کردیم اما اکنون هدف ما صعود به مرحله بالاتر است. البته بازی‌های ما در لیگ 2 بسیار فشرده و 4-5 روز یکبار برگزار می‌شود.

فلاح در مورد شرایط تیم نفت و شرایط فنی تیم شهرداری فومن گفت: نقاط ضعف و قوت نفت را در چند بازی دیده ام و نسبت به آن شناخت نسبی داریم. ما بازیکنان بزرگی هم مثل اشجاری، رمضانی و آقازاده داریم که البته رمضانی و چند بازیکن ما مصدوم هستند.

وی در مورد هزینه‌های تیم شهرداری فومن تصریح کرد:‌ قیمت یک بازیکن تیم نفت برابر هزینه کل تیم ما است. بازیکنان ما فقط حقوق می‌گیرند. ما مشکل مالی داریم و اگر این مشکلات حل شود می‌توانیم مدعی صعود به لیگ یک باشیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری فومن در پایان درباره مسائل روحی روانی تیمش خاطرنشان کرد: روی مسائل روحی و روانی تیم کار کرده‌ایم اما باید بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. فاصله تاکتیکی ما با نفت زیاد نیست و این اولین بازی ما مقابل یک تیم بزرگ است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار