ساری،

دستگیری سارقان "ساختمان‌های نیمه کاره"

سارقان ساختمان های نیمه کاره دستگیر دند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ زيدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت از ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت در سطح شهر ساری، تحقیق و بررسی در این خصوص در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری 13 این فرماندهی روز گذشته حین گشت زنی در محدوده خیابان باهنر دو سارق را حین سرقت از ساختمان نیمه کاره شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهمان به نام های " تقی – ر" و " محمود – ف" از سارقان سابقه دار در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس، به بیش از 20 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان ساری اعتراف کردند.

سرهنگ کاظمی افزود: مقادیر زیادی انواع ابزارآلات، وسایل ساختمانی و کارگاهی از نامبردگان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با هشدار به شهروندان گفت: حد امکان از قرار دادن ابزار و وسایل ساختمانی پس از اتمام ساعات کاری در ساختمانهای نیمه کاره و در حال ساخت پرهیز کنند و ضمن گماردن نگهبان وسایل ساختمانی را در محلی امن و مطمئن قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.