اجرای 950 عنوان برنامه در هفته بسیج در آذربایجان شرقی

همزمان با هفته بسیج بیش از 950عنوان برنامه در آذربایجان شرقی اجرا می شود.

اجرای 950 عنوان برنامه در هفته بسیج در آذربایجان شرقی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس ستاد برگزاری هفته بسیج آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه ها در تمامی نواحی ، حوزه اجرای 950 عنوان برنامه در هفته بسیج در آذربایجان شرقیها و پایگاه های مقاومت شهری و روستایی با  راهپیمایی و عزاداری اربعین حسینی آغاز خواهد شد.
سرهنگ گل محمد زاده افزود: برگزاری همایش  شکوه هجرت و طلایه داران اقتصاد مقاومتی ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا بویژه شهدای مقاومت و مدافع حرم ، برگزاری یادواره های شهدا ، غبار روبی و عطر اقشانی گلزار های شهدا ، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و جشنواره های علمی و صبحگاه بسیج دانش آموزی و و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی  به مناطق محروم استان را از جمله برنامه های این هفته در آذربایجان شرقی است.
وی با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ بسیج در پنجم آذر گفت: در این روز بسیجیان با به نمایش گذاشتن اقتدار و عظمت بسیج بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدا و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا  افتتاح 200طرح عمرانی و خدماتی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و گفت : این طرح ها شامل سالن های ورزشی ، ساختمان پایگاه های مقاومت و طرح های عمرانی مناطق محروم است که در این هفته در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.