هیچ مشکل امنیتی در مرزهای کشورمان نداریم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در هیچ یک از نقاط مرزی کشورمان نه در جنوب، نه در غرب، نه در شمال غرب و نه در جنوب شرق هیچ مشکل و یا مورد امنیتی نداریم.

سردار حسین سلامی در جریان بازدید از مرز شلمچه در خصوص شرایط حاکم در مرز شلمچه افزود: هر چه دیدیم همه عشق و محبت به اهل بیت بود.

وی گفت: همگان چه نیروی انتظامی، پایانه مرزی، فرمانداری، سپاه، ارتش و بقیه نیروها با اعتقاد و باور عمیق خود و هر آنچه در اختیار داشتند و در حد بضاعتشان برای ارائه بهترین خدمات به زائران حتی آنانی که از سایر کشورها به اینجا می آیند، به کار گرفته اند.

سردار سلامی افزود: آنچه اینجا موج می زند آن است که عشق حسینی مرزهای جغرافیایی میان کشوهای مسلمان را کنار گذاشته و همه را یک دل و یک هدف کرده که همه در یک جاده در حرکت هستند و این نوید بزرگی است برای یک وحدت عمیق و عاشقانه برای جهان اسلام که مهر و شور حسینی به وجود آورنده این وحدت است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به لطف خداوند همه چیز در مرز شلمچه خوب است. ازدحام خاصی وجود ندارد، گردش کارها خیلی منظم و خوب پیش می رود و چیزی که دیدیم در چهره زائران رضایتمندی بود.

سردار سلامی افزود: برای بازگشت زائران به کشور نیز تمامی پیش بینی های لازم انجام شده تا  رودخانه خروشان بی انتهای انسانهای عاشق بتوانند راحت زیارت کنند و به سلامتی برگردند.

سردار سلامی گفت: این همایش عظیم، شور و معرفت حسینی در عالم و تاریخ بی سابقه است و هر سال هم به برکت محبت و عشق به امام حسین(ع) حجم زائران این همایش عظیم افزایش می یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.