رئیس پلیس راه استان زنجان از آغاز طرح زمستانی پلیس راه زنجان از 15آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛سرهنگ شیر محمدی گفت:باتوجه به فرارسین فصل سرماطرح زمستانی پلیس راه زنجان از 15آذر ماه شروع می شود و 65اکیپ در این طرح حضور دارند.

وی افزود: در این راستا پلیس‌راه با بیش از ۲۰۰ نیرو در قالب ۶۵ تیم به‌صورت گشت محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان زنجان حضور داشته و خدمات لازم را به رانندگان ارائه خواهند داد و طرح زمستانی امسال زودتر از سال‌های قبل اجرا می‌شود.

شیر محمدی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح زمستانی دستگاه‌های اجرایی اورژانس، راه و شهرسازی، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها، هلال‌احمر و مدیریت بحران مشارکت دارند.

رئیس پلیس راه استان زنجانتصریح کرد:در این راستا پلیس‌راه تمام اقدامات و برنامه‌ریزی لازم را برای اجرای مطلوب‌تر این طرح را تدوین کرده است.

شیر محمدی خاطر نشان کرد:در اجرای این طرح از ماشین‌آلات سبک و سنگین هم استفاده خواهد شد تا هیچ گونه مشکلی در راههای استان زنجان به وجود نیاید و برای اجرای این طرح چند اکیپ ثابت در گردنه های برف گیر و حساس به صورت ۲۴ ساعته حضور خواهند داشت.

گفتنی است این طرح زمستانی با هدف ارائه خدمات به مردم، رفع گره‌های کور ترافیکی،گردنه های کوهستانی، رفع مسیرهای مسدودی و روان کردن ترافیک و ایمنی در تردد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.