سارق کابل‌های برق در شیروان با ۱۱ فقره سرقت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت : در پی سرقت‌های متعدد کابل و تجهیزات انتقال برق در شهرستان شیروان، بلافاصله تیمی از مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

سرهنگ قاسمعلی عبدیوسفخانی با اشاره به تجمیع پرونده‌ها و بررسی اموال به سرقت رفته و شگرد سرقت‌های انجام‌شده، افزود: فعالیت جدی از قبیل کنترل سارقان سابقه‌دار، زندانیان آزاده شده، زندانیان بندباز و گشت‌های نامحسوس شبانه‌روزی در منطقه‌ای که بیشترین سرقت صورت گرفته بود، انجام شد.

وی اظهار کرد: درنهایت مأموران حین گشت زنی در شهرستان یکی از سارقین سابقه‌دار ۲۵ ساله که تازه از زندان آزادشده و به‌صورت مشکوک در حال پرسه زدن در داخل کوچه بوده توسط مأموران شناسایی و دستگیر شد این متهم که ابتدا منکر سرقت شد درنهایت لب به اعتراف گشود.

رئیس پلیس آگاهی استان بااشاره به اینکه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌صورت شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌ها شهروندان بوده، توصیه کرد: شهروندان نسبت به افراد مشکوک که در داخل خیابان و کوچه‌ها پرسه می‌زنند، بی‌توجه نبوده و مراتب را سریعاً به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.