وزیر اطلاعات صبح امروز از نحوه خدمات رسانی به زائران، امکانات و موکب های مستقر در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید کرد.

وزیر اطلاعات از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید کرد
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علوی به همراه هیاتی صبح امروز 27 آبان ماه پس از ادای احترام و قرائت فاتحه در یادمان شهدای شلمچه از نحوه خدمات رسانی به زائران، امکانات و موکب های مستقر در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید کرد.

وزیر اطلاعات در بدو ورود به مرز شلمچه به زیارت یادمان شهدای شلمچه رفت.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت و با مسئولان، دست اندرکاران، موکب داران و برخی زائرین حاضر در مرز درباره چگونگی ارائه خدمات و امکانات گفت وگو کرد.

وزیر اطلاعات با قابل قبول خواندن نحوه خدمات از دید زائران عازم کشور عراق، از همکاری مردم، مسئولان و مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری این آیین حسینی تجلیل کرد.

حجت الاسلام علوی در ادامه بازدید خود به مرز چزابه به شهرستان دشت آزادگان سفر خواهد کرد.

 وزیر اطلاعات به همراه هیاتی پس از بازدید از مرز شلمچه از مرز چزابه بازدید کرد و از نحوه خدمات رسانی به زائران و موکب های مستقر در مسیر زائران اربعین حسینی در این مرز قرار گرفت.

علوی در این بازدید ضمن دیدار با مسئولان، دست اندرکاران و موکب داران استان های مختلف کشور از اقدامات و خدمات صورت گرفته در مسیر زائران اربعین حسینی در مرز چزابه قدردانی کرد.

وزیر اطلاعات با موکب دارانی که از هموطنان عرب زنان کشورهایی بودند به زبان عربی صحبت و از اقدامات آنان تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار